Kerstwandeling

Het doel van het project is ontmoeting tussen de inwoners van de Maten te bevorderen en het kerstverhaal onder de mensen te brengen op een levendige manier.

Waarom?

In 2018 is er een kerstwandeltocht geweest door het Matenpark. Dit was een traditie, die in het verleden werd georganiseerd door verschillende kerken. Deze tocht voldeed aan een behoefte. Met name kinderen hadden het gevoel dat het kerstverhaal hiermee begon te leven. Dit jaar hebben we nog €1000 nodig om deze kerstwandeling te kunnen organiseren. Doe mee door een donatie te doen!

Wanneer en waar?
Zaterdag 21 december a.s. Start bij de 3 Ranken vanaf 17.00 uur.

Wie organiseert het?
De kerstwandeling wordt georganiseerd door een werkgroep vanuit de 3Ranken m.m.v. jongeren Jongerencentrum Don Bosco.
De kerstwandeling wordt gesteund door de winkeliersvereniging van de Eglantier.

Voor wie?
Alle belangstellenden en de deelname is gratis. U wordt met een begeleider in groepjes op pad gestuurd. De wandeling eindigt bij jongerencentrum Don Bosco.

Voor deze activiteit zijn we ook een crowdfunding gestart, Wil je deze steunen: klik op onderstaande link:
DONEER